Компанията Hyatt разширява веригата си от луксозни хотели в Близкият изток

Плановете за разширяване включват отварянето на първите хотели с марката Hyatt Centric в Обединените арабски емирства /ОАЕ/, в държавата Катар и в Кралство Саудитска Арабия, първия хотел с марка Andaz в Дубай и втория хотел с марка Alila в Султаната Оман.

В Близкия изток се наблюдава нарастващо търсене на лайфстайл хотели , казва Курт Щрауб, вицепрезидент по операциите за Близкия изток, Африка и Югозападна Азия за Hyatt. В Hyatt се стремим да разширим присъствието на своето бранд портфолио в региона, като въвеждаме ориентирани към лайфстайл марки, …

България – Източник: infotourism.net

Свързани новини

Alltours се стреми да увеличи резервациите за края на летния сезон

life

Над 60 хотелиери се присъединиха към инициативата „Неочаквана ваканция“

life

Заради стачка бяха отменени над 300 полета на авиокомпания „Алиталия“

life

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.