Компанията Hyatt разширява веригата си от луксозни хотели в Близкият изток

Плановете за разширяване включват отварянето на първите хотели с марката Hyatt Centric в Обединените арабски емирства /ОАЕ/, в държавата Катар и в Кралство Саудитска Арабия, първия хотел с марка Andaz в Дубай и втория хотел с марка Alila в Султаната Оман.

В Близкия изток се наблюдава нарастващо търсене на лайфстайл хотели , казва Курт Щрауб, вицепрезидент по операциите за Близкия изток, Африка и Югозападна Азия за Hyatt. В Hyatt се стремим да разширим присъствието на своето бранд портфолио в региона, като въвеждаме ориентирани към лайфстайл марки, …

България – Източник: infotourism.net

Свързани новини

С близо 8% намалява броят на нощувките на туристи у нас през май

life

България ще субсидира чартърните туристически полети с 15 млн. лева

life

Проверки по Черноморието откриха неправоспособни екскурзоводи

life

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.