Компанията Hyatt разширява веригата си от луксозни хотели в Близкият изток

Плановете за разширяване включват отварянето на първите хотели с марката Hyatt Centric в Обединените арабски емирства /ОАЕ/, в държавата Катар и в Кралство Саудитска Арабия, първия хотел с марка Andaz в Дубай и втория хотел с марка Alila в Султаната Оман.

В Близкия изток се наблюдава нарастващо търсене на лайфстайл хотели , казва Курт Щрауб, вицепрезидент по операциите за Близкия изток, Африка и Югозападна Азия за Hyatt. В Hyatt се стремим да разширим присъствието на своето бранд портфолио в региона, като въвеждаме ориентирани към лайфстайл марки, …

България – Източник: infotourism.net

Свързани новини

Широка лъка събра на фолклорен конкурс деца от цяла България

life

Лек спад на туристическите нощувките през юни 2019 г. и слаб ръст на приходите от тях отчита Националната статистика

life

„Дейли мейл:“ Британски турист на 75 години е умрял от болестта на легионерите след завръщането си от почивка в хотел в Слънчев бряг

Пепи

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.