9 домашни упражнения за тънка талия

Мазнините около корема са едни от най-упоритите за сваляне, но, за щастие, има ефективни упражнения, с които да ги преборим. Съчетайте тези упражнения с малко кардио, по-малко сладко и повече здравословни храни, за да получите мечтаната талия. 1. Странично докосване Страничното докосване на стъпалата е изключително лесно упражнение, което натоварва косите коремни мускули. Как да го направите: Легнете по гръб на пода.Поставете двете ръце встрани от тялото. Сгънете краката в коленете. Максимално приближите петите до дупето. С интензивно движение…

Източник: dama.bg
RSS новини от България

Свързани новини

Любопитно: Обичайните неща в нова светлина

life

За да дадеш на себе си любовта, която даваш на останалите

life

Полезни и вредни храни при подагра

life

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.